متن آهنگ آرمین زارعی بگو بد بودش اخلاقم اصلا بلاک کن همه خطامم

ﺣﺎﻟﺎ ﻫﻰ ﺑﺮو ﺑﻴﺎ ﺻﺪ ﺑﺎرم
ﻫﺮ ﭼﻰ ﻣﻴﺨﻮای ﺑﮕﻮ درﺑﺎرم
ﺑﮕﻮ ﺑﺪ ﺑﻮدش اﺧﻠﺎﻗﻢ
اﺻﻠﺎ ، ﺑﻠﺎک ﻛﻦ ﻫﻤﻪ ﺧﻄﺎﻣﻢ
ﻣﻦ ﻛﻪ ﻣﻴﺪوﻧﻢ ﻫﻨﻮز واﺳﻪ ﺗﻮ ﻓﺮق دارم
ﻫﻨﻮز ﺑﻐﻞ اﺳﻤﻢ ﻳﻪ ﻗﻠﺐ دارم
ﻫﻨﻮزم ﺑﻌﺪ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟﻢ
ﻣﻦ ﻣﻴﺪوﻧﻢ دﻟﺖ ﻣﻴﺸﻪ ﺗﻨﮓ واﺳﻢ
ﻫﻨﻮزم آﻣﺎرﺗﻮ دارم رﻳﺰ
ﻓﻜﺮ ﻧﻜﻦ ﺣﻮاﺳﻢ ﺑﻬﺖ واﻗﻌﺎ ﻧﻴﺴﺖ
راﺳﺘﺶ ﻧﺒﻮد ﺗﻮ اﺻﻠﺎ راﺣﺖ ﻧﻴﺴﺖ
ﺗﻮﻳﻰ ﻛﻪ ﻫﺮ دﻗﻴﻘﺘﻮ ﺑﻮدی ﺑﺎ ﻣﻦ ﻓﻴﻜﺲ
ﺑﻌﺪ ﺗﻮ زﻧﺪﮔﻰ ﻫﻴﭽﻰ ﻧﻴﺴﺖ ﺗﻮش
ﻫﻨﻮز وﻳﺴﺎﺗﻮ ﻣﻴﺪم ﻣﻦ ﺗﻮ ﭘﻰ وی ﮔﻮش
ﻫﻨﻮز ﻫﻤﻪ ﻣﻴﮕﻦ ﺑﻌﺪ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ وﻗﺖ
ﭼﺮا ﭘﻴﮕﻴﺮی ﻣﮕﻪ ﭼﻰ دﻳﺪی ﺗﻮﺷ؟
ﺑﮕﻮ ﻣﮕﻪ اﻳﻦ آدم ﺟﺎﻳﻰ ﺳﺮش ﺑﺮﮔﺸﺖ
ﻣﮕﻪ ﺣﺮص ﺧﻮردم ﺳﺮت ﻛﻢ ﻣﻦ
ﻣﮕﻪ ﻳﺎدم ﻣﻴﺮه ﺧﺐ
روزی ﻛﻪ وﺳﺎﻳﻠﺎﺗﻮ ﺧﻮدم ﺟﻤﻌﺶ ﻛﺮدم
ﻣﮕﻪ ﺷﺪ ﺟﺎﻳﻰ اﺳﻤﺖ ﺑﻴﺎد و
ﻧﺮه ﺑﺎﻟﺎ ﺗﭙﺶ ﻗﻠﺒﻢ
ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﻛﺎراﻣﻮ واﺳﻪ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﺪم
از ﺻﺪاﻣﻮ داری ﺑﮕﻴﺮ ﺗﺎ دﻣﺶ ﮔﺮﻣﻢ
ﺣﺎﻟﺎ ﻫﻰ ﺑﺮو ﺑﻴﺎ ﺻﺪ ﺑﺎرم
ﻫﺮ ﭼﻰ ﻣﻴﺨﻮای ﺑﮕﻮ درﺑﺎرم
ﺑﮕﻮ ﺑﺪ ﺑﻮدش اﺧﻠﺎﻗﻢ
اﺻﻠﺎ ، ﺑﻠﺎک ﻛﻦ ﻫﻤﻪ ﺧﻄﺎﻣﻢ
ﻣﻦ ﻛﻪ ﻣﻴﺪوﻧﻢ ﻫﻨﻮز واﺳﻪ ﺗﻮ ﻓﺮق دارم
ﻫﻨﻮز ﺑﻐﻞ اﺳﻤﻢ ﻳﻪ ﻗﻠﺐ دارم
ﻫﻨﻮزم ﺑﻌﺪ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟﻢ
ﻣﻦ ﻣﻴﺪوﻧﻢ دﻟﺖ ﻣﻴﺸﻪ ﺗﻨﮓ واﺳﻢ
ﺑﺎ اﻳﻦ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﻰ ﺗﻤﻮﻣﻪ ﺑﺮام
وﻟﻰ ﻧﺸﺪ ﻛﻪ از ﻓﻜﺮ ﺗﻮ درام
ﺑﺎ اﻳﻨﻜﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﻰ ﺗﻤﻮﻣﻪ ﺑﺮام وﻟﻰ ﻧﺸﺪ ﻛﻪ از ﻓﻜﺮ ﺗﻮ درام
اون روزا داغ ﺑﻮدم ﻧﻔﻬﻤﻴﺪم ﭼﻰ ﺷﺪ وﻟﻰ ﺧﺐ اﻟﺎن
راﺳﺘﺸﻮ ﺑﺨﻮای ﻛﺪرم ﻳﻪ ﻧﻤﻪ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺻﺎف ﻧﺸﺪ دﻟﻪ ﺑﺮا ﻫﻤﻪ
اون اواﺧﺮ اﻧﻘﺪر ﺣﺎﺷﻴﻪ ﺳﺎﺧﺘﻰ ﺗﺎ آﺑﺮوم ﺟﻠﻮ ﻫﻤﻪ ﺑﺮه ﺑﺎﻟﺎﺧﺮه
ﻣﺎ رو ﺑﺎش دﻟﻮ ﺑﻪ ﻛﻰ ﺧﻮش ﻛﺮدﻳﻢ ﭼﻰ ﺷﺪ ﭼﺮا ﻳﻬﻮ ﺷﺪ ﻫﻤﭽﻴﻦ
دﻳﮕﻪ ﻣﻬﻢ ﻧﻰ ﭘﺸﺘﻢ ﭼﻰ ﺑﮕﻰ ﭘﺸﺖ ﺧﻄﻴﺘﻪ ﻛﻰ ﭘﺸﺖ ﻛﺮدی ﺑﻪ ﻛﻰ
ﺑﻪ ﻣﻨﻰ ﻛﻪ ﺗﻮ روش واﻳﺴﺎدم اﮔﻪ ﭘﺸﺘﺖ ﺑﺪ ﺗﻮ ﮔﻔﺖ ﻫﺮ ﻛﻰ
ﻣﻨﻰ ﻛﻪ ﺑﻌﺪ رﻓﺘﻨﺘﻢ آرزوم اﻳﻨﻪ ﻛﻪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺷﻰ

 

آهنگ جدید آرمین زارعی به نام «بگو بد بودش اخلاقم اصلا بلاک کن همه خطامم»



شنبه 7 بهمن 1402برچسب:, :: 8:13 ::  نويسنده : barsam30


جاروبرقی وسیله ای مرتبط با سلامتی است که به تمیز کردن خانه کمک می کند. اما همان وسایلی که خانه را تمیز می کنند و خانه و سایر چیزها را تمیز نگه می دارند و وسایل چند منظوره هستند نیز نیاز به نظافت و نگهداری دارند. در واقع، هنگام استفاده از جاروبرقی، چندین نکته کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. همانند استفاده از تمامی ابزار و تجهیزات، در استفاده از آنها نیز باید نکات اساسی رعایت شود.

قبل از ادامه مقاله به شما می گوییم که در صورت نیاز به تعمیر جاروبرقی می توانید در مرکز خدمات دیبا مانند مرکز تعمیر جاروبرقی سامسونگ، تعمیر جاروبرقی ال جی، تعمیر جاروبرقی بوش و انواع دیگر حساب باز کنید.

آیا می دانید جاروبرقی ها چه کاری انجام می دهند؟ آیا می دانید چگونه از جاروبرقی استفاده کنید؟ چه چیزهایی را نباید با جاروبرقی تمیز کرد؟ هنگام استفاده از جاروبرقی، ممکن است اشتباهاتی مرتکب شوید که به جاروبرقی یا خودتان آسیب برساند. در این مقاله شما را با تعمیرات جاروبرقی بوش آشنا می کنیم. با تعمیر بوش همراه باشید.


هنگام استفاده از جاروبرقی مراقب باشید که چیزی جلوی دریچه مکش موتور جاروبرقی قرار ندهید. مثلا لباس، شانه و غیره.

برای تغییر حالت جاروبرقی، دستگاه را خاموش و از برق بکشید و سپس از آن استفاده کنید. از آنجایی که ابزاری که با آن کار می کنید گیر کرده است، این ابزار می تواند مو یا لباس را بکشد و باعث آسیب شود.

اگر از سیم های اتصال برای جاروبرقی سیم بلند استفاده می کنید، از سیم های مناسب برای جاروبرقی استفاده کنید. شماره نوشته شده روی سیم ها و کابل ها را بررسی کنید تا با جاروبرقی مطابقت داشته باشد.

هنگام استفاده از جاروبرقی، مراقب باشید که از سیم برای حرکت دادن یا کشیدن جاروبرقی استفاده نکنید. این خطرناک است زیرا می تواند به سیم آسیب برساند یا ضعیف کند. نخ را بعد از چند بار استفاده تست کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

هنگام جاروبرقی به یاد داشته باشید که هرگز قسمت هایی از خانه را که خیس هستند پاک نکنید، زیرا این کار باعث کاهش راندمان موتور خودرو و حتی گرفتگی شلنگ جاروبرقی می شود. همچنین توجه داشته باشید که هرگز از جاروبرقی خانگی برای کارهای بیرون از منزل استفاده نکنید، این جاروبرقی ها برای کارهای خانگی هستند نه برای کارهای صنعتی و غیره.

هنگام استفاده از سطل زباله، مراقب باشید که اجسام نوک تیز را داخل بند ناف قرار ندهید. این کار باعث می شود که تیغه های پاک کننده در اثر تماس با اجسام نوک تیز شکسته شود یا لوله های پاک کننده از تماس با این اجسام بشکند. در صورت وجود، آنها را به صورت دستی حذف کنید.

برای استفاده از جاروبرقی، وقتی می‌خواهید دوشاخه را به برق وصل کنید، مطمئن شوید که کلید دستگاه در وضعیت خاموش است. همچنین پس از پایان کار باید دستگاه را خاموش کرد تا دوشاخه از پریز خارج شود.

برس جاروبرقی را بعد از دو یا سه بار استفاده بشویید و همچنین اجازه ندهید کیسه به طور مداوم پر و خالی شود و همچنین سعی کنید پس از چند بار تخلیه آن را با آب ساده بشویید و از مواد شوینده استفاده نکنید. فیلترها را به موقع عوض کنید. رعایت این چند نکته در طول عمر جاروبرقی تاثیر بسزایی دارد.

همیشه سعی کنید جاروبرقی خود را تمیز نگه دارید. و مطمئن شوید که هیچ جسم خارجی در لوله وجود ندارد. این امر مکش موتور را افزایش می دهد و راندمان را بهبود می بخشد.

برخی از جاروبرقی ها دارای دکمه های چند حالته هستند که هر کدام برای تمیز کردن یک مورد خاص هستند. اگر برای هر قسمت از خانه از جاروبرقی استفاده می کنید از قسمت مخصوص آن استفاده کنید.

جاروبرقی هر 20 دقیقه کار به 15 دقیقه استراحت نیاز دارد تا خنک شود.

هنگام حرکت جاروبرقی در حین استفاده، آن را به شدت حرکت ندهید زیرا ممکن است جاروبرقی را بشکند.

هنگام تعویض کیسه جاروبرقی یا تمیز کردن فیلتر، جاروبرقی را از برق بکشید.

اگر جاروبرقی صدای غیرعادی می دهد حتما به نماینده اطلاع دهید اما هرگز جاروبرقی را به افراد غیر مسئول و غیر متخصص نسپارید.

برخی از مواردی که نباید توسط جاروبرقی تمیز شوند عبارتند از: 1- گرد و غبار بسیار ریز: گرد و غبار بسیار ریز بلافاصله فیلتر یا کیسه جاروبرقی را مسدود می کند و در نتیجه دستگاه شروع به برگرداندن کثیفی به هوا می کند. 2- تکه شیشه بزرگ: همانطور که گفته شد این یک جسم تیز است و می تواند به دستگاه آسیب برساند. 3- غذای مرطوب: این نکته نیز توضیح داده شده است. 4- سکه، گیره کاغذ یا اشیای کوچک دیگر: وقتی چنین وسایلی را روی زمین می بینید، بسیار وسوسه انگیز است که آنها را به راحتی با جاروبرقی جارو کنید، اما ممکن است در برس چرخان یا تکه های پلاستیک گیر کرده باشند. داخل دستگاه را بشکنید.

اما می توانید با خیال راحت این وسایل را با جاروبرقی تمیز کنید. 1- مو: اگر حیواناتی در خانه دارید که باید دور انداخته شوند (مثلاً سگ)، می توانید به راحتی مناطقی را که این حیوانات بیشتر در آن تردد می کنند، جاروبرقی بکشید. با این حال مراقب باشید موهایتان در داخل برس جاروبرقی گره نخورد. 2- ماسه: اگر قطعات بزرگ سنگ برای جاروبرقی مناسب نباشد، ممکن است تکه های کوچک ماسه از درزهای لوله مکش وارد شود. 3- غلات خشک: باید گفت که تنقلات – مانند غلات، ذرت فلکس، چیپس یا آرد سوخاری – به راحتی با جاروبرقی تمیز می شوند.

نکاتی برای استفاده صحیح از جاروبرقی

اولین نکته ای که هنگام کار با جاروبرقی باید در نظر داشته باشید استفاده از آن در ساعات کم مصرف است زیرا جاروبرقی وسیله ای است با مصرف برق بالا و همچنین در ساعات اوج مصرف نوسانات برق زیاد و احتمال آسیب دیدن دستگاه .

برای تمیز کردن جاروبرقی و جلوگیری از گرفتگی لوله ها، کیسه جاروبرقی را قبل از پر شدن تعویض کنید.

از قابلیت جذب مناسب برای سطوح مختلف استفاده کنید.

موتور وکیوم را بیش از 30 دقیقه روشن نگذارید و استراحت کنید. همچنین جارو را نزدیک وسایل داغ و قابل اشتعال مانند اجاق گاز و اجاق گاز قرار ندهید.

برای جمع آوری زباله های بزرگ از جاروبرقی استفاده نکنید. جاروبرقی وسیله ای است که برای تمیز کردن سطوح با باقی مانده های کوچک مانند گرد و غبار یا پرز روی فرش یا فرش طراحی شده است. استفاده از آن برای زباله های بزرگ مانند تکه های کاغذ بزرگ فقط مصرف انرژی را افزایش می دهد.

نحوه استفاده صحیح از جاروبرقی

در این قسمت نکاتی را در مورد نحوه استفاده صحیح از جاروبرقی ارائه می کنیم تا در حین کار با جاروبرقی آسیبی به بدن وارد نشود.

هنگام کار با جاروبرقی باید در حالت ایستاده و راه رفتن حرکت کنید نه اینکه خم شوید.

برای جلوگیری از سوزش گوش در اثر صدای زیاد جاروبرقی، توصیه می شود قبل از استفاده از جاروبرقی، پنبه را در گوش قرار دهید.

هنگام جاروبرقی از ماسک یا دستمال مرطوب برای جلوگیری از آلرژی ریوی استفاده کنید.



برسام
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برسام و آدرس barsam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: